Volvo op het grote scherm voor families

De herlancering van zijn V60 is een belangrijke zet voor Volvo. Daarom kwamen de autofabrikant en Brightfish, de reclameregie van Kinepolis, deze zomer met een polyvalente break die zich specifiek naar families richt. « Door onze reclamespot deze zomer voor elke familiefilm te plaatsen via de Family Pack, bereikten we een heel gecibleerde bioscooppubliek, » zegt Lolita Swanet, Marketing Campaign Manager bij Volvo. « Bovendien stonden er veelbelovende kaskrakers zoals Hotel Transylvania 3 en The Incredibles 2 op de affiche. Dat allemaal samen maakte van deze bioscoopcampagne een echte meerwaarde in onze mediamix. »
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]